Plata
Plata pentru produsele comandate prin intermediul magazinului online se va face la livrarea produselor sau în momentul plasării comenzii, în cazul plăţii cu cardul.
Pentru comenzile cu plata ramburs, cumpărătorul va achita contravaloarea comenzii în numerar, integral, la primirea coletului, reprezentantului firmei de curierat care livrează comanda.
Plata cu cardul se face prin intermediul procesatorului de plăţi Netopia. Chiar daca plata se face prin card bancar, daca produsul nu se mai afla fizic pe stoc, comanda va fi anulata, iar banii vor fi inapoiati clientului.
În cazul în care comanda este plătită online cu cardul iar clientul cere anularea comenzii sau 10Fix International SRL nu poate onora comanda datorită lipsei stocului sau din orice alt motiv, returnarea banilor se va efectua către client în contul din care a fost facută plata inițial sau in cel furnizat ulterior.
Online cu card bancar prin Netopia (Visa/Maestro/Mastercard).
Daca ati ales metoda de plata " Online prin card bancar " este necesar sa completati un formular cu informatiile despre cardul dumneavoastra in pagina securizata a procesatorului de plati.
- Platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si MasterCard/Maestro)
se efectuaeaza prin intermediul sistemului "3-D Secure" elaborat de organizatiile care asigura tranzactiilor on-line acelasi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant.
- "3-D Secure" asigura in primul rand ca nici o informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata,
la nici un moment de timp, pe serverele magazinului sau pe serverele procesatorului de plati, aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa si MasterCard.
Important de stiut! - Pentru platile prin card bancar nu este perceput nici un comision!
Livrarea produselor
Livrarea produselor se va face oriunde in tara (Romania), prin intermediul curierului rapid. Termenul de livrare al produselor este cuprins intre 24 de ore si 15 zile lucratoare. Toate comenzile vor fi confirmate prin e-mail sau telefon, inainte de a se livra produsele.
Costurile de livrare
GRATUIT pentru comenzile a caror valoare depaseste 250 RON.
Pentru comenzile cu valoarea cuprinsa intre 0 si 250 RON costurile vor varia in functie de metoda de curierat aleasa si localitate unde se face livrarea.
Livrarea se face prin Curier, tarifele fiind valabile pentru orice localitate din Romania in care se afla un punct de lucru de Curierat.
In cazul in care clientul nu este gasit la adresa mentionata, va fi contactat telefonic de catre firma de curierat. Receptia produselor reprezinta acceptul clientului ca produsele au ajuns in stare buna.
10fix.ro isi rezerva dreptul sa intarzie sau sa anuleze livrari ale produselor comandate daca acestea nu pot fi onorate din motive independente 10fix.ro care includ: incendii, explozii, inundatii, epidemii, greve, actiuni guvernamentale, razboaie, actede terorism, proteste, rascoale, tulburari civile sau alte impedimente de forta majora conform uzantelor legii romanesti.
10fix.ro isi rezerva dreptul de a onora, respectiv anula comenzi in cazul in care un client are >3 comenzi refuzate la primire.
Returnarea produselor
Suma de bani restituita pentru retur nu va include si cheltuilile de transport ( daca exista. Prin cheltuieli de transport se intelege transportul atat tur cat si retur). Produsele pot fi returnate prin curierat rapid la adresa pusa la dispozitie de personalul 10fix.ro.
Conform legii comertului electronic OG nr.34/2014, art.7 alin.1 consumatorul ( cumparatorul) are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 14 zile lucratoare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului ( cumparatorului ) sunt cheltuielile directe de returnare a produselor.
Clientul are dreptul ca, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produselor comandate, sa returneze produsul si sa instiinteze firma SC 10Fix International SRL asupra deciziei sale de a renunta la produsele comandate, fara obligativitatea invocarii unui motiv anume.
In cazul in care doriti sa returnati produsele, trebuie avute in vedere urmatoarele:
-contravaloarea transportului va fi suportata de cumparator ( client );
-produsele returnate trebuie sa fie noi, in cutie, impreuna cu toate accesoriile aferente produsului;
-in cazul in care marimea nu corespunde, se poate solicita o pereche in schimbul celei initiale;
-10fix.ro se obliga sa returneze suma achitata de client, prin tansfer bancar (in contul clientului), imediat ce toate conditiile de mai sus au fost indeplinite, in cel mult 14 de zile calendaristice.